سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوشته های کشکی من
سلام ..خوش اومدید قربون قدمتون...ا*ینجا فقط منم ودلم* ...نوشته هام زیاد جالب نیستن ولی خواستین کپی کنین ذکر منبع بفرمایید:دی
درباره وبلاگ




پیوندها
شین مثل شعور
بحریست بحر عشق که هیچش کناره نیست
من وآینده من
جاده های مه آلود
هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )
مهندس محی الدین اله دادی
۩۞۩ السلام علیکم یا اهل بیت النبوه ۩
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
►▌ رنگارنگ ▌ ◄
.: شهر عشق :.
تا شقایق هست زندگی اجبار است .
ܓღ فـــرقــ بــیــنـــ عـشــقــ و دوسـت داشــتــنــ
ایران اسلامی
دلـتنگـ هشـیگـــــــــی
جـــــــــــــــــــــــــذاب
دل شکسته
یکی هست تو قلبم....
به‌دونه
S&N 0511
الهگان
عشق پنهان
Manna
♥Deltangi
اواز قطره
سایت حقوقی (قانون ایران) www.LawIran.ir
یه دختره تنها
نهِ /دی / هشتاد و هشت
behtarinamkhoda
هر چی تو فکرته
بزرگترین گالری عکس افسانه دونگ یی
اهلبیت (ع)،کشتی نجات ما...
کنیز مادر
نوری چایی_بیجار
نمی دونم بخدا موندم
ساده ترین حرف
یاور 313
ghamzade
آخرین اخبار شرکت های مربوط به موبایل
خوش مرام
بر و بچه های ارزشی
vagte raftan
مناجات با عشق
زندگی زیباست اما...
تَرَنّم عفاف
خونه باغ
مطالب وتصاویرجالب
نوجوونی از خودتون
نون و ریحون
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
دانشجویان دلاورکلا
اخبار روز ایران وجهان
رهایم کن....بگذار آزاد باشم
بهترین قالب های وبلاگ


لوگو




آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 6
کل بازدیدها: 33645






جمعه 91 آبان 12 :: 9:48 عصر :: نویسنده : رها

 

همیشه فکر میکردم خدا باید خوشبختی رو کادو کنه وبیاد در خونه و بگه:رها اینم خوشبختی ای که خواسته بودی

بگیر وبذار تاقچه اتاقت تا تو هم خوشبخت باشی...!

همون سالهای اول خدا خوشبختی رو بهم داد منم گذاشتمش توی طاقچه اتاقم...و گفتم: من خوشبختم....مؤدب

ولی پس چرا خوشبخت نیستم...باید فکر کرد

مگر میشود آدم خوشبختی در خانه اش داشته باشد ولی خوشبخت نباشد..!باید فکر کرد

خدایا..مرا گول زدی ..شاید این چیزی که من دادی اصلا خوشبختی نیست...

اگر بود که من باید خوشبخت میبودم ... ولی نیستم!

 سالها از دادن خوشبختب خدا به من میگذرد ومن هر روز به بهانه ای فکر میکنم که خدا

نمیخواهد به من خوشبختی بدهد..!یعنی چی؟

دیروز بعد از 19 سال رفتم تا کادوی خوشبختی ام را گرد گیری کنم....

فهمیدم که خوشبختی ام در این مدت اصلا خاک نگرفته است...تمیز تمیزبود..باید فکر کرد

مثل روز اول....چرا؟؟؟باید فکر کرد

نکند کسی از خوشبختی ای که خدا به من داده وبرای من فرستاده بود استفاده میکرده...!

عصبانی شدمعصبانی شدم!..... خوشبختی ام را برداشتم واز اتاق بیرون انداختم...!

بغض گلویم را گرفته بود ...ولی احساس خوشبختی میکردم ولی از طرفی هم میدانستم که من

دیگر خوشبخت نیستم....چون خوشبختیم را دور انداخته بودم....

 

تااینکه کسی در زد...کیه؟.....یه بسته دارین!....

رفتم بسته را گرفتم و بازش کردم.....خوشبختی ام را دیدم!....چطور ممکن است من که دورش انداخته بودم..!

ولی همان بود ...همان قبلی ....خود خودش بود...

***با این تفاوت که رویش نوشته شده بود:

خوشبختی در دل توست نه در طاقچه اتاقت.....

 

پ ن:

                      خوشبختی داشتن پدر ومادر است ...داشتن خداست...

                        داشتن دل مردم است ... وحتی داشتن لبخندی از ته دل...

 


1391/8/12   ساعت 12:15

 

 

 




موضوع مطلب :

کد موزیک می خوای؟